Wednesday, February 10, 2010

'Yes, it is', not 'That it be'. You don't have to talk in that stupid voice to me. I'm not a tourist.

Oma hommikuvõileibu näost sisse ajades mõtlesin,et oleks hea hetk kirjutada, et kes ma olen ja kus ma tulen. Mina olen siis Leonhard Kibuste, olen 32 ning elan Eesti krt teab mis pealinnas Antslas. Elukutselt olen põllumees. Enamasti traktoris kuulan Uno Loopi kuid vahel ka uuemad levimuusikat. Erilist kirge äratavad minus adrad. Olen varemgi üritanud internetis popkultuuri imbuda aga millegi pärast mu üritus rate.ee's end üle Eesti kuulsaks teha ei kandnud vilja.

Elu Antslas on veerenud ikka vaikselt, mõned joodikud külapoe taga, mõned kohalikud taluneiud nurga peal endale end pakkudes õlleraha teenimas ning mõned vanaeided, oma hilistes 40ndates, oma lastelastele sokke kudumas, kuna see saavat järgmine nädal juba 10neseks.

Autosid on siin vähe. Tegelikult igasugust lääne tsivilisatsiooni on siin vähe. Isegi internetti varastan naabrimehe sateliidi pannilt.

järgneb.........

ning tänane tähelepanek :  Enne oli Edgar ainult puudega*, nüüdsest on ta ka viljatu.

*kartulid andis ta juh ära.

ning tänane lemmiklugu : Meelis Punder - Rio

1 comment: