Friday, February 12, 2010

“This is a crisis. A large crisis. In fact, if you got a moment, it's a twelve-story crisis with a magnificent entrance hall, carpeting throughout, 24-hour portage, and an enormous sign on the roof, saying 'This Is a Large Crisis'. A large crisis requires a large plan. Get me two pencils and a pair of underpants.”

On olnud pingelised päevad, seoses ühe fekaalikaevu intsidendiga, millel ma pikemalt peatun hiljem. Mu naine Irina on nii vihane, et ma isegi pidin oma vuntsid ära ajama, mida puberteedieast saati kasvatanud olen. Me peame lahkuma kallist kodulinnast Antslast, kuna mu naisel liiga häbi siin edasi elada.

Kõik algas üleeile, kui meie kohalikul vallavanema oli sünnipäev. Tal seal palju külalisi, kes külas meil suured ninad. Nagu ma rääkinud, meil siin Antslas lääne kultuur suht hägune nähtus, niiet enamus majadel oma settekaev. Minuni jõudis häda kuna suure külma ja lumega olevad miskit ära külmunud, ja sitt ei tahtvat alla minna. Nii ma siis kohale läksingi, õndsas lootuses asi kiirelt lahendada. Mina, kes olen pisut militarist, olin omale garaaži pisut lõhkeainet varunud, mida nüüd kasutada plaanisin. Noh, kokkuvõttes juhtus see, et toru sai puhtaks, aga üks vanamutt sai kerge ehmatuse, kui ta poti peal olles pasarahe osaliseks sai.

Irina, mu kallis naine, surevat häbisse. kui me siia edasi jääme. Et ta ei pidavat saama enam rahus poes käia jms.
Nüüd me siis kolimegi Tallinnasse, minu onu tütre poja juurde, kellel pealinnas uhke 2 toaline korter Kalamajas....

No comments:

Post a Comment